12e Januari

 
hejsan världen
 
 
Orkar inte tjata om new life mer, inte mer än att det ibland gör mig GALEN. Dock ger new life perspektiv på hur man ska äta för att må bra. Det är nog värt att minska sina onödiga begär OSV. Annars så var meningen med detta inlägg att jag ville dela med mig av en massa tipzzz.
 
 
Först, bönbiffar(som blev bönfärs....). Så jävla nice. Man gör liksom köttbullar, bara det att man mosar kidneybönor och kikärtor. Till det hade jag potatis och turkisk yougurt. MMMMMMmmmmMmMmMMMmmm.
 
 
Second, music:
 
Purity Ring – Fineshrine
Anna Von Hausswolff – Mountains Crave
Tegan And Sara – Closer
Kelis – Millionaire
Tourist – Jupiter
Futurecop! – N.A.S.A.
Lilla Sällskapet – Din gård
Other Lives – Tamer Animals
Sibille Attar – Come Night
Kindness – Swingin Party
 
 
Third: Hade ett, men det glömde jag bort! skrällbomb
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0