3:e Januari

 
Ja, nu sitter jag här IGEN. Vad har hänt? Vet inte, men det lär la försvinna snart. Idag har jag ätit thaimat med Lovisa. Det var nice. Stört hur ouppdaterade man är om varandra. Hon bor ju liksom utan internet, vilket gör att man inte får något intryck ALLS av hur hon har det. Är hon deprimerad? Är hon lycklig? Är hon gravid? Nu känner jag mig i alla fall uppdaterad, och det är skönt.
 
 
Här även beställt biljett hem, och hem far jag på måndag. Blir körd till gbg, nice att slippa ett tågbyte. Det är så djävulskt med min big ass väska. Så jävla oroligt och hetsigt. Not ma cup of tea, så att sägahh. 
 
 
Mer hade jag nog inte att förtälja till er, men det är ju ett framsteg i mitt bloggande? hejjsvejjjs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0