4:e December

 
Befinner sig nu i Uddevalla. Kommer bli skönt med eget rum. SÅ JÄVLA SKÖNT. Borde plugga mer. Mycket mycket mycket mycket mer. Ska nog ta lite ikväll, och imorgon är ju en ny dag. Jag har söndagen, tåget på måndagen. Jag kommer ikapp. Det löser sig. 
 
 
Idag har jag tittat på lite avsnitt från historieätarna som jag missat. alltså, fan vad bra det är?? Jag skrattar liksom HÖGT och OFTA. Det är ju bara så löjligt ibland OCH man lär sig saker. Hur nice? Super nice! Måste bli en säsong till. 
 
 
Snart är det På spåret. Jag ska äta dillchips och mysa med cola. Fredag hela veckan, he he he he (sen kom jag på att det är ju fredag idag?? Min koll på livet..)
 
 
Känn er uppdaterade
 
 

Kommentarer
Postat av: louise

det är till och med januari, tobias ;)

2013-01-06 @ 09:51:03
URL: http://kapitulat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0