Hejzzan

 
Ni vet hur jag känner till mål. De suger balle. Igår satte jag ett tills idag. Att jag skulle komma på vad jag ska skriva min b-uppsats om. Jag började, men ju mer jag läste om olika saker, desto svårare blev det att komma på något. Så jag uppnådde inte mitt mål. Så nu är jag besviken på mig själv. Så jävla ovärt??? VARFÖR ska man sätta mål? Onödigt. idiotiskt. Betyder ju inte att man aldrig kommer uppnå saker, för det har jag ju faktiskt gjort, men varför ska man envisas med att i förväg bestämma hur ens liv ska flyta på? Okey, mål kanske kan ge riktning, men att gå på känslan känns absolut mer komfortabelt. Plus att man vet ju inte vad som kommer hända i framtiden, så varför hänga upp sig på att bestämma den??? Visst har jag väl som "mål" att gå ur universitetet med en lärarexamen, men tro fan inte om jag får en hjärntumör. Ne, jag tycker inte om mål. Mål är, som Johanna sa, bajs. och bajs, e inte nice.
 
 
Från något, till något annat: MUSIKTIPZZZ
 
 
Alexander Juneblad – Parken Besatt av denna. LYSSNA
The Knife – Full of Fire
Miguel – Do You...
Jónsi – We Bought A Zoo
John De Sohn – Dance Our Tears Away - Radio Edit
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0