I Uppis

 
Ja, jag såg inte att min förra rubrik vart lite tokig, förren någon kommenterade det. För nej, det är ju faktiskt INTE december, det är ju Januari nu. Jag hänger inte med i svängarna. Det går för fort nu.
 
 
Men i alla fall, ÄR I UPPSALA NU. Insåg inte på riktigt förren jag kom hit hur mycket jag saknat den här staden. Det här är ju mitt hem nu, och det känns tämligen trevligt att sätta den etiketten. Vad har jag gjort hittills? Jag har handlat, new life-style. Yes, jag, Linn och Fille ska bli nyttigare (Obs. nyttiGARE. Inte nödvändigtvis nyttiga. Mål är ju inte min grej osv.) Jag skämde bort mig själv med att köpa vindruvor. Det får bli mitt substitut till... ja... allt mitt socker. Kommer bli spännande hur detta utvecklar sig. Speciellt träningen.(.......................................) Men, 2013 ska ju bli ett bra år, så ska försöka gödsla optimismen och bli en nöjdare individ i dagens samhälle. Vi går ju faktiskt nu mot ljusare tider.
 
 
Jag har även hunnit med en tupplur. Fyra timmars sömn i natt, plus 30 min på tåget gjorde att jag kände mig urpumpad på energi. Jag var helt enkelt värd en lite tuppis luris i MIN EGNA SÄNG. Ahh, my bed is the best. Always fills ma needs
 
 
Nu klunkar jag kaffe, läser texter som jag ska ha läst tills imorn=Seminarie 3 denna kursen. Texten är lättare än jag trodde=skönt. Ikväll ska vi ta några öl och en reunion=Sköntx2
 
 
Nu ska jag fortsätta läsa om miljöproblem, och allt jobbigt som kommer hända om vi inte gör någonting åt det. Säg något jag inte redan visste. HEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0