Klar med tentan, sen och öl

 
Hejsan VÄRLDEN
 
 
Min tenta är gjord, och det känns bra. Har ingen aning om hur det gått. Om jag antingen kommer få stanna på the hill of success, eller bli nedputtad för att kravla mig upp vi ett senare tillfälle, är fortfarande okänt, men ikväll ska vi till snerkes för lite mat och alkohol. Jag var aspepp igår, nu är jag lite trött och seg, men vet ni vad? Det löser nog en, två, tre osv öl. Jag har även bestämt mig för att ta mig ner till stan till fots, det snöar för mycket, och jag är för lite yolo för att ta cykeln. Det tar mig 40 minuter att gå in till stan. Jag ska vara där halv. Oups! Story of ma lajf.
 
 
Bäst jag rör på ma bacon.
 
 
Kärlek och fred, er Tobias. (Citat snott ifrån Linn. Best ending of all time)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0