Uttråkad kille

 
Så vart det tisdag, och jag är stört rastlös, men samtidigt för lat för att orka hitta på något. Så jävla jobbig känsla?? Så för att få tiden att passera, tittar jag på vänner. Vilken bra serie det är, och så sentimental jag blir. Det är bara så, ahh, bra.
 
 
Idag hade vi GIS. Gick ok, men fy fan vad tråkigt och komplicerat det är, och grädden på moset är att vi har en föreläsare som bara inte kan lära ut det. Skön....T. Dock är jag tacksam att vi denna gången inte kommer behöva lämna in något, utan vi måste bara dyka upp. NICE. Jag kan faila om och om och om och om och om och om igen, och det gör inget. Sånt är nice. Så, inte jätte deppig.
 
 
Är också fett pepp på att gå ut, men ikväll, ikväll är det snerkes som är öppet. Stället där man ALLTID av någon anledning hamnar på dansgolvet på bottenvåningen. Där spelas: Per Gessle, Markoolio osv.. IBLAND kommer en Håkan Hellström. IBLAND en Abba, men det är alldeless för sällan för att jag ska känna: Nice. Så, därför går jag inte ut idag. Vi ska ut på torsdag, på stockholms nation, med alla ekonomer. haha, sweet. Får tagga tills dess istället. Hoppas lite på att RnB dansgolvet är öppet, men annars är det helt okey att hänga med att fistpumpande ekonomer på dansgolvet med house. As long as I slipper Per Gessle (I alla dess former vill jag tillägga. Inga Gyllene tider, Roxette, TACK)
 
 
Vad mer kan jag ha att dela med mig? New life rullar faktiskt lite halvt fortfarande på. Jag menar, jag äter fortfarande gröt till frukost näst intill varje morgon, vilket känns nyttigt, och jag väljer nyttigare mat, typ, osv. Mindre chips, kakor, godis, etc. DOCK dricker jag öl/sprit/vin/Det-jag-får-tag-på. Äter på max som fyllemat. Dricker cola (Med större mellanrum än förr i alla fall...) Kaffe har blivit mitt substitut till socker, och om det är bättre eller inte, vet jag inte, men orka vara den som är den som bara dricker vatten.................. Men jag känner mig ändå ganska nöjd med mig själv. Det där med att börja träna har ju kanske inte blivit prioriterat. Jag promenerar minst 45 min varje dag i rask takt, om det typ räknas? Jag vet inte. Whatevvah. Tänker släppa detta nu..... Jag inbillar mig att jag är nyttigare i alla fall.
 
 
Sedan vill jag kanske avsluta med att säga följande: HOPPAS NI FUNDERAR LITE LÄTT ÖVER WAY OUT WEST I SOMMAR. Vore kul om vi kom överens om en festival tillsammans. Blir roligare ju fler vi är, osv.
 
 
Nu ska jag kolla på fler vänner-avsnitt, HA DET BRA ALLA BITTRA DÄR UTE
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0