Vad jag ska göra med 2013

 
När jag ändå de senaste inläggen bara diskuterat en massa musik, så kan jag ju ba fortsätta. Denna senaste terminen har jag varit kass på att hålla mig uppdaterad kring vad som sker i just the world of music. Jag har liksom missat MASSA. Detta märker jag när jag kollar tidningars mm årslistor. Jag kan typ en, kanske två. VA FAN. ÅngesteN. Så listan över årets bästa låtar är ju liksom bara de jag liksom fått tryckt i ansiktet. No exploring.
 
 
Detta ÄR la ett tecken på att jag varit upptagen, och haft annat roligt för mig, men ändå. Jag tycker ju det är kul att försvinna in i spotifys enorma bibbla av massa konstiga beats och toner. 2013 skall jag vara bättre (tror jag)
 
 
Förresten, jag är inte den som är den som sätter upp mål på nyår. Främst förmodligen för att jag vet att jag bara blir besviken, för jag är löjligt övertalningsbar ibland, men i år ska jag försöka sätta vissa lätt difusa mål, som man liksom kanske inte kan misslyckas med
 
 
1. Lära mig att laga lite mer mat. Kanske lite spexigare, eller bara MER. Räcker ju faktiskt med en, så har jag ju lyckats. åhh, ingen pressss.
 
2. Kanske typ börja röra på mig mer. Typ promenixar. Billigt like madda fakka, och jag kan då ta två flugor i en smäll och ba -->
 
3. Lyssna på mer musik. As bra? Remeber osv.
 
Sedan så skulle jag väl även vilja:
 
4. Se på mer film. Igen, jag har ingen koll, och det vill jag ju. (Kanske inte emma/josefin koll, men typ halvdant koll)
 
 
Det är la de jag kan kläcka nu. Se, varför stressa med att uppnå saker. Det gör man ju när man har feeling fört. No stress. No hets. Ba casual. Sätta mål är skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0