Vill du ha en idiot, lägg din hand i min

 
Hejsan livet, och hejsan bloggen. Har precis kollat på håkan på skansen, och ja, jag är ju lite ny på håkanfronten, men det var en väldigt fin överraskning när ett sms trillade in i inkorgen på iphonen med informationan att just denna mannen var i rutan. Fick skynda mig in på play och snegla. Blir fortfarande ofattat förvånad över hur bra hans texter är. Det låter tönrigt bla bla bla, men de är ärliga och jävligt relatable.
 
 
och johanna, har lyssnat på pratet, jag grinade jag med, och medans du känner livets fina, har jag istället livsångest. Vi gör världen i balans<3
 
 
Har också spenderat 2000kr på Ikea. Kändes hårt, men bra. Ska bli skönt att känna att man själv faktiskt köpt det som ligger i korrisen. Med egna tjänade pengar. Sedan så ger ju Ikea mig pengar, så då får jag la änna ge lite tillbaka. 
 
 
Har badat idag. Det var kallt, men skönt.
 
 
Imorgon ska jag jobba, 11.00-20.30. I disken. Relativt oskönt. Hoppas lite på kassa. När det är så få människor på Ikea som det är de här soliga dagarna, så är det faktiskt riktigt trevligt att stå i kassan och vara övertrevlig. Har insett att det ger mycket till ens vardagliga trevlighet, vilket känns bra. Människor är människor, och inte speciellt farliga. Det är en skön insikt.
 
 
Taggar WOW som barefaaaaaan. Kommer bli helgrymt.
 
 
Längtar till torsdag, för efter det är jag ledig i 12 dagar
 
 
Funderar på att hoppa av min sommarkurs. Ligger efter, och orkar verkligen inte ta igen. JAg har ju varit jätteduktig på jobbfronten istället???! Borde vara okey då.
 
 
Det är mycket som snurrar i livet, och jag är just nu väldigt glad att jag har väldigt mycket i mitt schema. Det känns då mindre tomt, och man känner sig önskad. Har som sagt störda bekräftelsebehov, löve it, och jag håller mig till en optimistisk syn på saker och ting. Längtar till Uppsala, och till att vara fadder. Tror år 2 kommer bli lika bra som det första.
 
 
Nu ska jag kolla dödtv, för det är typ bara det jag orkar med nowadays. Dödtv = Desperate housewives. Haters gonna hate. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0