Tråkig uppgift, the blind side och tidig morgondag

 
Nu är sista seminarieuppgiften inskickad för terminen. Livets tråkigaste uppgift, och förmodligen den sämsta jag gjort, men förhoppningsvis blir det g ändå. Imorgon har jag opponering, och får säkert en massa att fixa till i rapporten. Därför vågar jag inte riktigt hoppa och hurra. Imorgon ska jag även till bryggan på snerkes, crazy mycket folk ska dit. Vi liksom kanske måste vara där innan åtta??? Orkar inte med hetzzzen, men är det klassfest är det ju det osv osv, och det lär bli kul. Vi är nog inte de enda som ska fira att skolan slutar snart, tentavecka and all.
 
 
Såg precis klart The blind side. AHHHH AWWW AHHHHHH. Jättebra film. Så jävla feel good. Fattar varför Sandra Bullock vann oscar. Så jävla mycket man älskade henne i filmen, och så var Kathy Bates med. ÄLSKAR henne. Aja, ni förstår. Bra film. Fortsätter se massa filmer. Känns som en bra sak.
 
 
Imorgon ska jag upp halv sju. Är helt stört opeppad, men antar att jag kan anstränga mig när det är sista schemalagda tillfället
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0