Börjar se ljuset i tunneln

 
Jag tjatar, JAG VET, men det är typ bara detta som mitt liv består utav just nu: Uppsatsen, MEN, *andas ut*, Jag börjar känna mig klar. Jag är uppe i det antal ord man förväntas skriva, jag har fått med det mesta utav det som jag vill få sagt. Är den bra? vettefan, men jag är typ klar i alla fall. Känner mig lite nöjd i lillsjälen, och stolt. Jävligt stolt.
 
 
Nu ska jag duscha, bli fresh, och ikväll ska vi på Skvaderdam jag, Fille, Mysmartin och Josefina. Norrlandsnation ska ha hela stället öppet, till 04, vem säger nej till något sådant? liksom ba ingen. Kommer bli fett. Ska förtära alkohol. Få leva loppan nu efter en vecka av disciplin. JAG ÄR JU, PÅ RIKTIGT DEN HÄR GÅNGEN, VÄRD EN UTGÅNG. 
 
 
Skön....T
 
 
hejjelihejjjjjs!
 
 
(Förresten, tack johannis 4 ur faith in me! Och Jenny, ska pröva kycklingen du skrivit om precis. lät ASGOTT.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0