En ny vecka med oändliga möjligheter

 
När vaknade du imorse?
Nio typish. Kommit in i världens vana. JAg ba ALLTID vaknar då nu för tiden, oberoende av när jag somnade kvällen innan. Fett störande igår när jag var bakis LIKE FUCK. #livet
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Haha, startade en smsgrupp med mina uppis polers, drömde att filip ratade det totalt, och jag mådde dåligt över det. Detta ledde till att jag vaknade och kolla om det var sant eller inte. Vilket TUR att det inte var det.
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej. Osocial är jag.
 
Vilket humör är du på?
Lite lättad över att uppsatsen typ är klar. Lite ångest över att alla jag pluggar med ska läsa den.
 
Har du ont någonstans?
Har ett sår under näsan. Är torr på axeln. Fett störande. sedan spasmar en muskel i högerhanden, det gör ganska ont.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
MMMHMMM, filip åt bacon till frukost. Sjukt länge sedan jag åt det?? det ska jg köpa sen hehehehhehhehe. Sedan är jag sugen på mina sista bitar burgare. Ska ha massa cheddarost på. The fat kind.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En fanta till bion igår, livets pinsammaste film. Sjukt rolig, men det var ju inte meningen alls. "Mördare ljuger aldrig ensam", se den inte. Dock jättekul att hela mitt uppiscrew var samlade
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
de senaste dagarna har det varit cucirca.com, kolla vänner och greys anatomy. Glömmer bort hur bra de är???? GÖR INTE DET.
 
Vad ska du göra ikväll?
Inget planerat. Ska nog göra matlådar. Läsa de andras uppsatser mer ingående. Opponera lite. Kanske springa(???)
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
hahahahahahaha. Justin timberlake - mirrors, jättelame förmodligen, men jag gillar smörighet. Sedan gillar jag JT. Kan ligga något i det. Eller för att jag vill ligga med det. #förvirrad
 
Vad tycker du om din blogg?
Jättedålig. Man borde engagera sig mer, make it special.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Försöker verkligen komma ihåg, men tror min dag endast bestod utav att skriva b-uppsats. Har för mig att det gick dåligt. Fick en bok jag använde frekvent i hela arbetet, det var nice I guess.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
"Skönt med någon som liksom VÅGAR vara ful"
 
När fotade du något senast, och vad?
Domkyrkan, man blir fortfarande tagen av hur märktig och vacker den är??
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Inget......................än
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
En äcklig strumpa.
 
Vad har du på dig idag?
Långkalsonger i färgen svart. En gåva från min mor i julas. Sedan också en rostfärgad, stickad tröja. Man kan säga att jag är klädd för maximal komfort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0