Framtida Flogstabo

 
Känns som att det är klart. Har fått ett korridorsrum i flogsta här i Uppis. Känns faktiskt bra, även fast responsen tillbaka oftast blir ett tveksamt "vad kul". Man har ju hört så himla mycket om det, och många har en direkt negativ inställning till detta område. Jag känner: Jag är inte kräsen. Man vänjer sig. Allt löser sig. Skulle det vara livets skithåla så får jag leta upp nytt, alternativt bo hos andra, men lika mycket som det kan bli skit, så kan det bli ok eller varför inte jättekul?? Jag är inte negativ till det, det enda är att jag trivs här med mina rumisar Linn och Filip. Jag kommer sakna att bo med dem, 4 sure. Det är ju dock inte forever, och det har vi vetat från början. Åh, varför måste saker och ting förändras????? Linn infromarade mig om att nu när jag var i trollis, så var det det längsta som vi varit ifrån varandra sedan flytten till Uppis. SJUKT?? Inflyttningsdatumet är störande också. Första maj. Valborg. HUUUUUR stökigt och sketet kommer det inte att vara då???? Mammis och pappis kommer dö om de får för sig att vilja komma med grejer då. Kan bli kul. Jag kommer ju dock förmodligen inte vilja flytta in då, har ju förhoppningsvis MASSA annat. 
 
 
Men kul, allt det här. och utan någon smärre ansträgning. Det är ju sånt jag gillar. Sådan är ju jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0