Plugg, BBC och Pixar

 
Godmorgon.
 
 
Sitter iklädd långkallingar med en casual, långärmad morfar-tröja i kulören mossa(??) och ska nu inleda dagen arbete med b-uppsatsen. Det är faktiskt ganska kul att jobba med den, det är bara FÖRDJÄVULSKT svårt att börja. Igår tittade jag på fyra avsnitt av "Frozen planet" innan jag började läsa en och annan artikel. Fan vad BBC gör det bra. Jag vill till nord- och sydpolen. Liksom NU. 
 
 
I söndags såg jag Röjarralf. En pixar-produktion som var så himlans bra. Behöver jag ens säga att jag grät? Det är ju självklart. Grinade dock mest innan filmen började, till en liten kortfilm som var innan. Den var väldigt fin osv. Såg att den kortfilmen även vann oscar för bästa animerade kortfilm. SO TRUE. Blev varm i hjärtat nu.
 
 
Imorgon åker jag även ifrån västsidan av Sverige, för att åka hem till öst. Ska bli skönt att få komma tillbka till Uppis, och jag lever i hopp om att jag då kommer plugga bättre. Låt oss i alla fall hålla tummarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0