Rubrik

 
MIN B-UPPSATS ÄR KLAR OCH INSKICKAD. Stört. För en vecka sedan stressade mitt lilla, kalla hjärta av allt det som inte ville fungera, sedan tänkte jag ba "fuck it", skrev bara och det blir bra, om man baserar på opponeringen i tisdags. Fett skönt att slippa stirra sönder den samt ligga och tänka på den på kvällarna. Även fast jag tyckte det jag skrev om var stört intressant, så blir allt jobbigt när det är tidspress, men jag antar att det är så man uppnår saker. Människan blir ju lyckligare utav att ta beslut som man inte kan ångra, tydligen. Den här skiten med att jag vill ha alla dörrar öppna samtidigt, förmodligen varför livet känns struligt. I alla fall. Jag är väldigt glad inombords nu. Väldigt pepp på fest, men för trött för att anstränga mig till någonting. Firar med två öl, chips, en cola och hittills två avsnitt av greys, fyra av girls. Låter rimligt.
 
 
Imorn ska jag, Fille och Mysmartin kolla på fotboll, för det är det tydligen på tv. Sedan skräckfilm. I alla fall 50 % kul
 
 
Igår spelade vi volleyboll med sektion LÄRA. Fett stelt, förutom då såklart för mitt crew och jag. Vad jag tycker om dem. Har träningsvärk i rumpan. Sedan blev det även quiz på smålands. Gick ok. Kom på Micheal J Fox. Kändes bra.
 
 
Nu ska jag titta mer på girls. Filip sa att något major hände? Vill jag se? Vet ej än.
 
 
p.s Alltså, kan man ens bli påverkad av en öl? Har aldrig tagit så här lång tid att skriva ett inlägg. Orkar inte läsa igenom igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0