Snyggt

 
Ja, nu är det så här. Jag är fett uttråkad. Jag liksom bara går runt och inte gör någonting. Jag går till kylen, för att jag inte har någonting att göra. Jag tog en cola, för jag har ingenting att göra. Jag är mätt, MAN JAG HAR JU INGET ANNAT ATT GÖRA. ahh. Det är verkligen frustrerande att inte ha något att göra?? Har tagit sammanlagt promenader i 120 min idag. Har fikat! men sedan blev jag för hungrig så var tvungen att kirra. Så... Vad ska jag göra? I KNOW. ska skriva ett inlägg om några av livets snyggaste pepps. Get ready 4 ya panties to get wet (vet inte varför jag skrev det.......)
 
 
Matt Bomer. Måste man ens förklara. Man kan ju liksom inte ens titta på white collar. Det är för mycket. Jag måste distansera mig. BORT. På riktigt. Ohanterbart. JAG PALLAR INTE. Därför ser jag ingenting med honom i, för jag skulle bara bli ledsen. Världen är ju bara ful i jämförelse. OHHHH @$!!!6€£$##/)!!!#?%&^¤##¤%!!
 
 
Sky Ferreira. Hon är invecklad. Awkward. Sjunger pop. Ser nerdrogad ut. Skulle aldrig fungera irl, men jag tänker inte vara den som är den som ba inte låter henne sova över om hon ba behövde det riktigt mycket, typ. Hon får mig att vilja....... Låt oss lämna det vid det.
 
 
James Franco. Vad hände där? Tror Milk hände. Tror det är något med leendet och det faktum att han är genuin och snygg. ganska enkelt, om man tänker på det.
 
 
Agnes. En crush jag haft sedan idol 2005. NÄR SKA HON HITTA MIG?
 
 
John & Edward Grimes. Denna känns bara fel, och kinky på fel sätt. De är syskon, och tvillingar, varför stoppar inte det mig?????
 
 
Charlieze theron. Har ni sett videon till crossfire med brandon flowers??? Det är nog kombinationen av låten och hon, men, åh. Rädda mig med.
 
 
 
Jag skulle kunna fortsätta, men tillslut blir också detta jobbigt att genomföra. Därför kallar jag detta del 1, utan att egentligen lova att en del två kommer. Låt oss hoppas det i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0