Tvådeligheten med livet

 
Okey. Nu kom uppsatsstressen. Det är så jävla mycket skrivande skrivande skrivande, och visst känner jag att jag kan klara av det. Visst känner jag att jag är ganska duktig på att formulera mig. Visst känner jag att jag faktiskt tror på min egna kapacitet att formulera mig, men satan. Det är bara väldigt mycket som jag just nu måste tänka på samtidigt. Så många detaljer upp och ner i uppsatsen. Små anteckningar här, några där, kom ihåg det här, glöm inte det........ och det, är jävligt onice. Plus att hemmisfesten är ikväll. Är pepp egentligen, men nu vill jag ju bara vara själv och skriva klart allt det här som tar år och dar.
 
 
Fast, skönt att få umgås med alla man tycker om. Det är ju en massa plus, men ohhhhhh. UPPSATSEN. Kommer jag ens komma fram till något??? Vem vet............................ Fast nog bra att komma från det lite. Ta några steg tillbaka. Utvärdera. MEN TÄNK OM JAG GLÖMMER MASSA??
 
 
Dagens känsla är därmed: Tvådelad.
 
 
#Livet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0