Jävla rubriksfitta

 
Underlig morgon. Har inte haft internet till datorn, och ingen tv. Så när jag vaknade runt 8ish (efter att ha, vill tilläggas, sovit ASskönt. Det behövdes inte bara för lillsjälen, utan för min upplevelse av flogsta) så gick jag upp och satte mig och tecknade. Kan inte förklara hur mycket jag just nu älskar mitt skrivbord, men främst pga av dess placering framför fönstret. Känner mig som en liten uggla som tittar ut över talltopparna, och det är en väldigt mysig känsla.
 
 
Sedan efter en tur till stan för att införskaffa lite hemligheter så kommer jag tillbaka till korrisen för att ta hand om hela mitt kaos. En stor dos tristess leder till att jag nu sorterat mina kläder utefter färg. Precis. Ni läste rätt. Lär EJ vara så en lång tid framåt, men då har jag i alla fall haft det någon gång in ma life, om det nu är något man ska ha haft
 
 
Nu sitter jag och lyssnar in eurovisionlåtarna. Förstår ni att det inte är försen NU som jag gör det?? Att jag kommer missa semifinalen på tisdag?? Blir orolig osv. Man kan också säga att jag just nu undviker att plugga, vilket jag inte borde göra, men thats life etc. Vänjer mig också fortfarande med att bo själv. Jag vet att jag tjatar, men gillar det inte alls??
 
 
Tror det var allt just nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0