Livet är en gåva

 
Har precis värmt om mitt kaffe i micron, för andra gången. Så lätt det är att glömma den, men det känns ändå stärkande att den står där vid bordskanten. Klädd i färgglada giraffer och ba stirrar ner mig. Nästan så att bara det gör en piggare (#Placebo).
 
 
Sitter och tittar ut över flogstas yttre delar, och skriver metoddelen av rapporten. Gillar ändå att skriva metoden, för där kan jag utnyttja min förmåga att ordbajsa, samt att låta smartare än vad jag är, för någe vidare smart känner jag mig inte just nu. Eller, förresten, har jag sagt att jag fick vg på min b-uppsats? Gud bevare mig väl, det kändes bra. Det är någonting med att få lovord för något man skrivit som gör en extra glad (#Bekräftesebehov)
 
 
Nu ska jag ta till de sista dödsryckningarna och få skrivet mer. Sköt om er så ska jag försöka göra det samma med mig (#LivetÄrEnGåva)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0