Obehag i behagligheten

 
Det är oerhört läskigt när det går väldigt bra för en. För ett tag sedan blev jag General för lärarinsparkarna 2014. Jag fick VG på en tenta jag trodde jag skulle få underkänt på. Jag fick precis en jobbintervju på Willys, vilket såklart inte innebär ett jobb, men ändå skönt att känna sig bekräftat. Jag har tydligen fått en jättebra skola till min vfu, och en jättebra handledare. Den är för övrigt också i Uppsala, vilket är ett stört ovanligt fenomen. Min ekonomiska situation var inte alls så dålig som jag trodde. Jag har många vänner att umgås med, och som vill umgås med mig. 
 
 
Frågan är om jag får medvind för något som redan har hänt, eller om helvetet bryter sig loss snart.
 
 
Väldigt obehaglig känsla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0