Obehagligt

 
Så. Igår kväll svimmade jag. Tycker vi kan gå rakt på sak. Hade ätit dåligt, var lite stressad i själen osv osv, så kanske inte fullkomligt förvånande. Denna gång var dock den mest obehagliga jag varit med om. Det jag minns är att det plötsligt svartnar framför ögonen. Jag vaknar på golvet och är otroligt yr, disorienterad och illamående. Jag liksom sprattlar runt och har ingen aning om vad som har hänt, händer eller kommer hända. Spyr på golvet. Nasty. När jag kommer tillbaka till verkligheten inser jag att ganska lång tid gått. Tar snabbt upp en handduk, och en dunke vatten för att bara rätta till äcklet jag producerat fram på golvet. Lägger handuken i en platspåse, ställer den utanför rummet. Direkt efter lägger jag mig i sängen. Somnar. Vaknar en timma senare. får panik över att jag kanske fått en hjärnskakning när jag föll. Jag vet ju inte hur jag landade? Känner av varenda centimeter på huvudet för att kolla om jag är öm, eller om jag har en bula. Hittar inget. ifrågasätter om jag borde gå till vårdcentralen. Bestämmer mig för att skita i det. Lägger mig igen. Sover av och till, fram och tillbaka. Känner mig jättestressad över vad som hänt, och hur obehagligt det var den långa stunden innan jag kom tillbaka till verkligheten. Min förkylning jag innan prackat på mig har satt sig i bihålorna, och allt i huvudet känns bara tungt och omskakat. Slösar bort hela dagen stillaliggandes. Blev ingen vfu idag. Jättetrist. Erik bjuder mig på gryta, vi kollar kill bill 2. Nu ska jag lägga mig och kolla på avsnitt 7 av serien "under the dome". Alltså, skulle inte rekomendera den, men känner att jag måste se klart den. En vill ju veta varför den jävla kupolen kom dit (och är det någon jävla Gud så dör jag. Så. Dålig. Förklaring)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0