Rapporten is gone gone gone

 
Nu vart den där rapporten inlämnad. Med 1½ timma tillgodo. Känns ändå bra. Den är la ganska kass, men absolut inte det värsta jag gjort. Jag ger mig själv: en klapp på axeln.
 
 
Vad har jag gjort idag? Höll i en lektion, som kändes som en succé. Det var lekar på g, och de alla skrattade och tjoade. Det var ju skönt för självförtroendet. Sedan så lät vår LLU:are släppa oss tidigare. Så snäll han är. Vi ska nog köpa en blomma till honom imorgon. Det är han VÄRD. Sedan kom jag hem och faktiskt satte mig och skrev. Sedan tröttnade jag, och kollade på Schindlers list. SÅ BRA FILM. ÅH. Efter det lagade jag och Erik lax med dill och grejer. Han skickade en inköpslista med det jag skulle inhandla medans han tränade. He knows meh 2 well. Resulterade med en matlåda imorgon, så slipper laga mat igen. Så jobbigt med matlådor?? Kommer bli den läraren som äter i matsalen, foh shooo. 
 
 
Nu ska jag sova. Är så trött. Bara tre dagar kvar till helg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0