Så trött.

 
Så. vad har hänt sedan sist? Jag har avslutat en vfu-vecka. Kändes awesome med helg. Lagade veggotacos med friends, sedan kollade vi på sverige mot portugal. De tyckte det var jättespännande. Jag var måttligt road. Dock väldigt kul att umgås. På lördagen vankades det lokalfest med mustascher. Det var jättekul, tills jag blev för full och spydde på toan. Jag gick hem efter det. Vaknar på söndagen med en ihållande huvudvärk som sträckte sig från klockan 09.00 till 15.00. Vid tvåish grinade jag för att jag tyckte så synd om mig själv, och för att det gjorde så ont. Efter det släppte det. tror någon faktiskt hörde mig. Vid fem samma dag åt jag nonveggotacos med my fellow generaler. Lite bonding time är fint. Idag var vår LLU:are sjuk, så vi höll i alla lektioner själva. Stördaste upplevelsen. Kul, men hjälp. Sedan fick jag freebasea ihop en svenskalektion. Ordbajsa om befolkningar. Ibland blir jag förvånad över mig själv. Efter detta var jag fullkomligt drained mentalt och nu vill jag som mest ba skjuta mig själv. Men nej, nya lektioner ska hållas imorgon, och jag har en rapport som ska skrivas. Sa jag att jag hatar my life just nu? Jag säger det nu i alla fall. Längtar redan till fredag eftermiddag och att alla intryck från läraryrket ska ta slut för den här gången. Det är väldigt kul alltihop, men jag måste bara få andas lite och ta några steg tillbaka. Sedan längtar jag tillbaka till att plugga. Det är fan chill fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0