En arg, ok dag

 
Igår möttes jag av en lapp som satt på min dörr. Det stod att de ska tapeltsera om i mitt rum. Alltså. Orka. Detta innebär att jag måste ta ner allt jag tagit upp, så att de kommer åt alla fyra väggar. Jag måste liksom packa ner allt i lådor och alla ting ska få plats i mitten av rummet?? För de kan ju inte tvinga mig att liksom flytta?? ÅNGEST. Så mycket JOBB. Mina väggar är inte ens så farliga. Kunde de inte gjort det efter jag flytta?.......
 
 
MEN
 
 
detta är ju inte det värsta. Tänk om tapeten är HEMSK??????!!?!?!? Var ju så nöjd med mina tråkiga äggskaltapeter. Tänk om det blir gult?? Kommer bli galen och döda allt. Så synd. Sedan hade jag ju tänkt åka hem till trollis på söndag (SKA NI DET MED?) och är borta till tionde. Då måste jag göra allt innan söndag, vilket innebär att allt måste göras imorgon, för på lördag hinner jag inte.. ALLTSÅ. Så vad har jag gjort idag? SUPERSTÄDAT. Är ju tvungen?? 
 
 
JAG ÄR SÅ ARG.
 
 
*andas ut*
 
 
Nej, men det ska man la inte vara. Kul att heimstaden ser mig och mitt rum, och liksom inte ba skiter i. Kul med lite nytt? Plus att jag fått rummet städat, och det är ju bra. och det är ju så fint väder. Ikväll ska jag äta på djäknen (och även fast jag också är arg över att jag idag skulle hämta mitt nationskort, efterom det gått ut(jaaaa, jag vet att jag förmodligen kunde gjort det tidigare med jag har inget go jag VET) och då ba de stänger och säger att de inte kommer vara där. Man ba TACK. Men ska ju finnas i mobilen, vilket jag hittade, men ändå. Tänk om det inte fungerar?? kommer DÖDA min dag) och lär ju bli trevligt. och sedan, VERONICA MAGGIO. Blir varm i kroppen och försvinner tillbaka till 2011 då satan i gatan var hela min värld. Kommer bli en fantastisk höst med handen i fickan fast jag bryr mig.
 
 
Nu ska jag dricka lite kaffe, fixa frillan, och sedan placera rumpan på cykeln för att ta in kvällsolen och hinna läsa lite meteorologi kanske. Det är ju så kul??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0