Feels like I only go backwards

 
Sitter i sängen och äter kakor. Billiga, typ ett paket för sju kronor?? Värt.
 
 
Igår hade jag föreläsningen, och det var himla mysigt. Det var saker jag kände igen, annat som var nytt, och jag trivdes. Efter tre timmars föreläsning, och elva sidors anteckningar så cyklade jag i kylan direkt till förfest. Plötsligt var jag på Norrlands, på håkan-klubb. Spontant utibarefaan. Precis så jag vill ha det. Idag har jag gjort nada. Sovit. Handlat mat. Ska göra dillkött, kanske ikväll, kanske en annan dag. Sovit igen. Ska åka och köpa en bok om meteorologi. Den verkar jättetrevlig, och är INBUNDEN. Love that. 
 
 
Det här inlägget blir lika intressant som jag känner mig just nu, men för att det inte ska kännas som bortkastad tid, så delar jag med mig av följande: 
 
https://soundcloud.com/sayloulou/feels-like-tame-impala
 
 
Varsågoda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0