Trött fadder snart i lund??

HEJ
 
 
Ligger nu, ledig på en måndag, i sängen och möser mer gröt och kaffe. Gröt utan sylt. Kaffe utan mjölk. Orkar inte hämta i kylskåpet. Rimligt. Idag borde jag läsa, och jag borde läsa MASSOR. Det där med att vara fadder tar all ens tid, och det slutar med att allt annat får vänta, vilket inte håller in da long run. Triivs dock som fadder, och gillar alla små nollor som letar ens uppmärksamhet och vill bekräftas. Vissa ger jag den, vissa inte. Älskar den makten. Dock är det jobbigt att dricka öl konstant HELA TIDEN. Man måste vara: Överglad, Överpeppande och framför allt alltid taggad till ALLT. Det är frusterande. För det är orimligt. Ingen är det, låt oss vara ärliga. Ikväll är det myskväll i kantorn. Kommer bli nice, för mysa är jag fan bäst på
 
 
Avslutningsvis vill jag sätta ner foten. Ni må alla vara typ samlade som en liten klan där nere i skåneland, bloggandet känns då ej kanske lika importante, men vi i norr behöver er och er uppdatering. Vi måste börja blogga bättre. Lets bring it back 2 lajf. Det är bara fjomp att bloggtiden är förbi. Vi är alla bara lata som svin, enkelt nog. Så SKRIV. SKRIV. SKRIV. 
 
 
Nu var ju meningen att inlägget skulle sluta där, MEN kom ju även på att det snart kanske borde planeras för resa ner mot Lund?? Vet ju hur ni gillar att ha koll, och jag känner: innan min praktik börjar, vilket innebär innan mitten av november typ. Sedan vill ju filip och martin probably med. Hur bra???? Bitterfitteklanen växer. Snart är vi ett släkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0