Försten i vattnet vinner

 
 
Ibland ser man över den text man skrivit med sitt inövade "akademiska språk" och ba känner, Faaaan vad jag är lame?!?! Vem skriver så?? Sista meningen jag skrev igår innan jag sa att "nej, nu får det fan va nog. Jag ballar ur" är följande: Genom att minska okunskapen till en platsatmosfär så kan det lett till en större grad rotation utav människor. Alltså VEM ÄR JAG? Ologisk mening. FUL mening. skulle ju liksom egentligen sagt: känner man till stan, så är den ba inte lika läbbig, och man ba åker dit. Oh, skildringen av everyday life och akademins. 
 
 
Ja men det är det jag gör just nu. Skriver arbeten. Fokkar på annat. Det är så jag jobbar. Tills det spricker, och vad ont det kommer göra då. Lyssnar också på Linnea Henriksson, hittade en låt, Halmstad, som typ gav mig direkta feelings. FÖRSTEN I VATTNET VINNER, OCH JAG LOVAR KOMMA HEM IGEN. Så bra textrad. My gaad. 
 
 
Sedan är jag förvirrad över festivalsommaren. Kanye och Lana är på Bråvalla, Robyn, röyksopp och the national på wow. Jag vill nu till båda, men har ju inte alls pengar till det. THE UNFAIRNESS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0