i februari

 
En bra stund sedan sist, och det är ju så lame att ta upp det varje gång man bloggar. Så ska ba sluta med det. Kommer aldrig be om ursäkt 4 it again. Tänker dock att ni nu undrar vad jag har haft för mig? 
 
 
Ja, vad har jag haft för mig? Mycket. Insparken började, och tog slut. Förmodligen något av det roligaste jag gjort i mitt liv. Ni vet när man lever i en stund och känner: Det här är något jag kommer blicka tillbaka på. Det här är en av de stora grejerna från mitt studentliv i Uppsala. Det är ändå en fin känsla i det. Som att jag faktiskt tar vara på min tid. Plus att jag känner att jag gör det bra. Jag är faktiskt en himla jävla duktig general. Men allt kul tar ju slut, och tur var väl det. Hade nog dött av stress annars. Pauser är bra, har jag hört. På dirren började ju sedan geografi C, som bekräftat är tuff. Väldigt mycket att göra, under kort tid. Ännu inga flipp dock, men det kommer ska ni se. Igår var jag på 90talsfest. Alltså, fester i phyllebo är fan alltid nice. Lokalfester ba brings out ALLT, och allt är fan nice. Har idag dock mått pyton. Vad gör jag med mitt liv?........... Har jag gjort något mer? Tittat mycket film och trillat omkring, typ. Så stört ospecifikt, men det får man väl också vara. Livet är ju otydligt, och ytterst ologiskt. Exempel: Hur en av de bästa stunderna man varit med om, egentligen betyder och leder till något fel. Hur man kan se, och VETA det, men bara inte kan ta logiska beslut? Orimligt, tycker jag. Behöver inte en huggande känsla, kallsupar och känslan av att ba inte vara rätt. Gjorde också en jättegod matlåda, som liksom förgyllt hela veckan. Lax och spenat är fan HYPERGOTT. Sånt är ändå trevligt, när man ba får till det bra.
 
 
Nu är det för sent för att hålla på att fortsätta blogga. Ska kolla klart på film, sedan borde jag faktiskt sova. Imorogn ska jag läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa, ni hänger med. hejjjj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0