Yaheey

 
Alltså. Pubrunda är ju så jävla kul ändå. Även fast jag igår bara ville skjuta mig själv (obs så bakis obs obs). Det blev nio pubar och sedan "alla stjärtans dag" Wilde klubb på kalmars. Och med det också mycket öl osv osv. Allt som allt otroligt lyckad kväll, men...... NU DÅ? Känner det här ständiga behovet av att få igång mitt liv. Ska skriva in mig i vikariepoolen, men nu med att skolan är intensiv, PLUS min jäkla omtenta (..................) så bör jag kanske inte ta på meh för mycket, MEN ÄNDÅ. Det måste hända saker i mitt liv. AHHHH. (Vad är det här?)
 
 
Tittade igår också på en dokumentär om Mitt Romney. Fick en insikt om hur man kan tycka så ytterst olika om saker och ting, men att han ändå inte är en dålig människa. Han kommer bara ifrån ett perspektiv och har liksom fått en syn inpregmerad. Han har funnits i ett sammanhang där man är på ett sätt, och "måste" vara på ett sätt. Han tycker FEL, men är inte en elak människa. En liten insikt. 
 
 
Tittade precis på när stafetttjejerna tog guld. Jag grät.
 
 
Nu ska jag återgå till mitt eviga skrivande av arbeten
 
 
yaheey
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0