Ej död

 
JAG ÄR INTE DÖD
 
 
även fast min aktivitet på bloggen skulle kunna ge det intrycket. Har ingen ursäkt. Sitter ju liksom och skriver when I am the most stressed?? Jag är lat och ba inte velat. 2014 fortsätter och ja, så gör också pedagogiken, ja, tills imorgon. Har tenta och det känns inte alls bra. Typ som det gjorde till förra tentan, och den fick jag ju vg på såattehh, det kan gå either way. Sedan börjar jag med geografi C på måndag. Är peppad, för kursen har ett genus seminarium som verkar intressant. Sedan fick jag reda på att kursen är jättetuff. Man ba tack. Sedan C-uppsatsen. Pepp men rädd. ENÖFF OF SCHOOL. Så tråkigt för er att läsa?? Men vad händer i mitt liv annars? Inte så jävla mycket annat faktiskt. Är officiellt trött på flogsta och ska börja jakten mot ett korridorsrum på studentvägen. Igår insåg jag att någon snott all min mat ur frysen. liksom mat för ish 300kr. Så jävla oskönt gjort. Generalarbetet är intensivt, men så otroligt kul. Liksom så himla fördjävla roligt hittills. Best beslut evah. Jag mår bra av all denna uppbokning. Det är liksom my life just nu. Plugg och generalmöten. Har också sett en hel fantastisk film. "Her", se den GENAST. Var lika scared av den som efter les miserables. Det är big stuff. 
 
 
Nu måste jag göra lite mer generalarbete HEJHEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0