The amazing life

 
Fy fan vad ni alla ska blogga bra då??? JÄTTEKUL att läsa, men seriöst, jag har inget att säga känns det som. Jag pendlar mellan att vara bitter över att jobba, och att var helt tillfreds med min situation då jag ändå trivs på mitt jobb. Har dock ingen riktig fritid. Ja, jobba jobba jobba känns det bara som jag gör. Ett snitt på 45 timmar i veckan. Ändå mycket då det sällan är så man får andas. Varit överallt typ nu också. Jobbat samma ställen som förra året, disken, restaurangkassa, bistro, SFM, men nu också prövat på inne i köket osv. Också jobbat logistik som ba innebär fyspass a la döda-mig-nu-jag-är-så-trött-SKJUT-MIG-om-jag-måste-lasta-av-300-liter-mjölk-någonsin-igen. Har också haft ett riktigt flow i kassan. Inga fel på tre dagar??? Fått massa fina lovord från mina chefer så känner mig också självsäker i det jag gör. Jag är fan duktig och kan fan mycket. 
 
 
Som ni märker. det suger att jobba, men jag liksom trivs väldigt bra ändå. Ibland när folk hör av sig från utanför min uddevallabubbla blir jag supernere. Då inser jag ju att andra har roligare än mig, men framför allt roligt UTAN mig. Den är jobbig att ta. Då vill jag bara åka hem till Uppsala och skita i sommaren. Sen inser jag att det inte går, jag ska jobba och jag övertygar mig själv om att livet suger ibland men sedan blir det bra igen woho. Värt att poängtera igen, lever i en berg och dalbana. 
 
 
Ne, jag är ledsen det här är allt jag kan producera just nu. Jobbar fram till fredag. Ledig lördag, kanske också söndag, sedan jobb mån-ons, SEDAN EN VECKA LEDIGHET WOOP WOOP FALLENS. Och då kommer Josefin, Josefina och Filip. Får typ en klump i halsen vad jag saknar Uppsala. Omg måste sluta nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0