Sista inlägget som 21åring

 
Så var det dags liksom. Imorgon flyttar jag ifrån flogsta, och spenderar då också min sista natt i detta lilla rum just i natt. Det är också mina sista timmar som en 21åring. Yes, two happenings in one day. Har dock varit ganska stressad. Det är ju trots allt ganska mycket som ska bli gjort, och mycket som ska klicka vid en flytt. Blir stressad över att hissen ska gå sönder, och vi måste bära ner alla saker för de sex våningarna. Stressar över att kanske någon ska flytta ut/in samtidigt som jag, och ba all trafik till hissen stannar. Gud, denna jävla opålitliga hiss..... Men jag intalar mig själv att det kommer gå bra. Jag ska försöka att INTE stressa. Det är ju trots allt min födelsedag, och då ska man ju fan må bra. LIVET LÖSER SIG. 
 
 
Ja, jag har faktiskt inte riktgit reflekterat över att det är min födelsedag imorgon. Första riktiga uppvakandet var på festen i lördags, som jag liksom hade glömt var just en födelsedagsfest. Plötsligt så fick man ju grejer och man ba VAD SNÄLLA NI ÄR. Bäst var målardukarna och färg, AHH YOU KNOW ME TO WELL. Alla hade kul, uppåt 50 av ens närmaste kompisar var där, och även fast jag var lite för fast målmedveten över att få alla att känna sig välkomna och att jag verkligen uppskattade att de var där och köpt saker (Yaada yadaa, och alkoholen minskade ju liksom inte detta osv.) så hann jag väl inte riktigt NJUTA, men jag trivdes. Mer än ba ordinary. 
 
 
Börjde också C-uppsatsen idag. Introt var i kongresshuset(??) man ba, kul med fieldtrip!! Men listen up, vi fick gratis lunch, tre fikaraster med MASSA fika, obegränsat med kaffe(!!!) och godis?? Hur motiverad och sedd känner inte jag mig? Att skriva uppsats kommer lösa sig det med. Vilken jävla tur.
 
 
Köpte också biljett för att se Svenska Björnstammen på kvalborg:KUL! Shotbrännbollen har börjats planera, till samma dag: KULKUL!
 
 
Nu ska jag ta mig ett välförtjänt glas vin, kolla lite på Vänner, och samla lillsjälen för morgondagens sprintfinal, hehh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0