Hard time forgiving, even hard forgetting

 
Har ont i huvudet. Det ösregnar ute, vilket jag uppskattar. Ni vet, sinneställningen symboliserar life outside. Skönt när saker känns i symbios. Ska dock iväg jättesnart. Nu ska vi spela in vår generalfilm. Kommer bli töntigt, cheessigt, men det är ju också kul. Alla kreativa, svårfågna får ba CHILLA. Gjort en flagga. Tog jättelång tid. Den kommer bli förstörd i regnet. VA FAN. Ne, men jag längtar, har bara prestationsångest över att jag vill att folk ska tycka om mig osv. Bekräftelsen ja, den är ju där. och man vill ju inte bara ses som töntig. åh. fan. Vad gör jag? Vi kommer ju ha kul i alla fall. Det är la det som räknas.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0