Ett töntigt inlägg


Den senaste tiden har jag drömt så insanely starka drömmar. Liksom att jag VARIT DÄR. Jag har upplevt det. Det är verklighet. Det känns helt sjukt varje gång jag vaknar. I stilen med att, "hur hamnade jag här helt plötsligt??!". Jag vaknade, helt ärligt, och trodde att en utav the bad guys i drömmen drogat mig och placerat mig i min säng för att jag skulle tro att det var en dröm. Jag gick runt en kvart och trodde stenhårt på detta, sedan kom jag ju liksom till insikt. Jag insåg att det är omöjligt att överleva ett hopp utför ett stup på hundra meter. Vad tråkig vardagen blev då i jämförelse..


Det är ofta jag känner att jag inte vill gå upp ur sängen, bara för att det är så otroligt att drömma. Detta kommer låta hur nördigt som helst, men efter den senaste kursen i personlighetspsykologi så ser jag helt annorlunda på världen. Man inser saker som man inte gjort innan. Man ser sig själv ur ett annat perspektiv, och man lär känna sig själv. Jag läser igenom detta, och jag VET hur töntigt och cheesy det låter, men jag är så glad över att jag bestämde mig för att läsa denna kursen.


Jag vet inte hur jag ska knyta ihop säcken och avsluta detta inlägget coolt, så att all cheesyness liksom tas ut. Går nog inte att rädda. Ett inlägg of lost costs. men...


WHATEVVAAAHHHHHH


Jag är nöjd ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0