Pluggar, like a bawss


Funderar på när jag faktiskt var såpass här duktig med pluggandet tidigare? jag har börjat i tid (?!?!?!?) och liksom får saker gjort (!!!?!?!?). Jag kör mutilitasking utibarafaan. På bilden, ni ser tallriken, jag åt medans jag läste. jajjamän! Sedan om det är bra och kvalitet på skiten är en annan femma, men låt oss hålla oss muntra och gla'a.

Det vinnande pluggschemat idag: 30 min plugg, varvat med 30 min fuldans & serier. Idag dansat det mycket till queen, och jag har tittat på charmed, samt project runway. Nu tror jag att det skall spelas lite sunshine med david guetta samt avicii. Sug på den alla mainstream haters.



Såhär pluggar jag. Men min nya, fina, enkla och ba bra kamera så orkar jag/vill visa er hur processen ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0