Ack och ve

 
Mitt arma hjärta fortsätter att pulsera i en ack så hög hastighet, ty min lista med things to do växer sig allt för lång för att denne komfortabla individ jag själv väljer att se mig själv som, skall trivas med sin tillvaro. Att vakna med en orolig känsla i magen (ej för att man är i behov av number two) är sannerligen ej en fröjd för den fortsätta dagen, men upp spatserade jag ur sängen och positionerade mig med artiklar om världens befolkningsutveckling i form av pdf-filer. Kanske inte ett val av den intelligenta sort, då detta är med övervägande majoritet det roligaste utav det som skall pluggas in (igen) till den fruktande omtenta som närmar sig med stormsteg, men ibland får man vara lite dum. Till pluggandet i allmänhet känner jag mig optimistisk då jag kommer ihåg förvånande mycket. Detta gläjder mig, och pulsen saktar gradvis ner till en normal takt.
 
 
Annars spenderar jag tankarna åt Uppsala, om jag verkligen kommer in, hur mitt boende kommer se ut, om samtalet med banken kommer gå bra, om jag kommer trivas med mitt nya liv. Ni vet, de ordinära tankarna vid en tid som detta. Kommer Trollhättan glömma bort mig? Kommer Uppsala acceptera mig?
 
 
Nu återgår jag till mitt arbete, ty jag har 2½ artiklar kvar att läsa idag.
 
 
Keep it real
 
 
/ Party Rockaah

Kommentarer
Postat av: Amanda W

Uppsala accepterar alla! Du kommer garanterat trivas! :)

/
Amanda Widing

2012-08-16 @ 12:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0