Har fått typ svar

 
efter att ha spenderat en saftig amount of time i telefonköer, och med x antal olika personer så hittar jag tillslut rätt. En person som kan ge mig information och en person som faktiskt jobbar med efteranmälningarna. Svaret jag får suger dock åderpole av enorm sort. De tar allt i datumsordning. De är på nu på 5e Augusti. Jag anmälde mig 6e. Hon sa att jag FÖRMODLIGEN får mitt svar nästa vecka. 
 
 
Alltså jag pallar inte mer. Jag, seriöst, pallar inte mer. I natt drömde jag att jag loggade in på antagning, såg mig vara antagen. Det var en fin dröm. Varför i helvete skulle jag vakna? 
 
 
Nu ska jag ta mig lite frulle, fylla på lite kräm i nallen och hoppas på att iphånen kommer så snart som möjligt så jag har något roligt att pilla med. Annars ska jag ju plugga idag. LOVIN MA LAJF.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0