Mindre kul, samt kul

 
Alltså, ibland i all den här "Jo men det kommer nog gå bra, jag kommer nog komma till Uppsala, det LÖSER SIG" så finns det en liten jävel som springer runt inom mig och slår på nerverna med en hammare. Jag vill bara VETA. Jag vill få några svar. Jag vill få igång kugghjulen. Låt mig få befinna mig i en verklig procedur mot uppsala. och pluggandet till omtentan går för tillfället segt. Jag pallar inte göra det igen för EN TREDJE GÅNG. eller, ja första gången sket jag ju i den, typ, men hur som, jag orkar inte ta mig igenom alla 300+ sidor IGEN. Jag orkar inte med min oro.
 
 
Nu ska jag se batman. Jag ska knöka i mig popcorn, casually och ofc like a boss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0