Sagt och gjort

 
Känns som att allt jag ständigt påpekar är att jag är stressad just nu, vilket jag sannerligen är, men idag har jag bestämt för att inte vara det. Så ska inte det. Idag ska jag bara vara med mig själv, och andas lite innan stormen.
 
 
Just nu: traskar runt iklädd endast en handuk kring midjan. Handuken är av färgen blå med de 101 dalmatinerna på.  Bredvid mig är min andra öl. Tänkte bara ta en, men sedan blev det två, vilket är nice. Vi får se vart detta slutar. Imorn ska jag vara redo för att åka till ullared klockan 06.00. Taggar inte alls. Hatar att trängas där inne, men lär bli gratis mat, vilket jag inte kan tackaa nej till med min ekonomi. Erbjuds en räkmacka att glida på, ja men du, då måste man ju snylta.
 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på m83, eller remixplattan som The sound of arrows ger en gratis!! Det är sannerligen lätt att just idag inte vara stressad. 
 
 
Ladda ner den. Den är FET. Liksom visitor, liksom chad valley, liksom the kooks har remixat. come on. Klick da picture
 
 
 
 
Keep it real
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0