Sån är jag

 
Liksom
 
 
vad trött jag blir på MIG och min oexisterande pli på mig själv när det kommer till att plugga. Låt mig beskriva hur det alltid ser ut när jag ska plugga. Jag tar mig en red bull. Kaffe faller ju ej mig i smaken, så därför är detta ett substitut jag näst intill BEHÖVER. Jag tar fram alla mina färgpennor och börjar alldelles för ambitiöst. Jag kollar upp ord, försöker översätta till mina egna meningar, jag kategoriserar till olika spalter eller tabeller, färgkoder osv. Detta slutar med att jag lär mig ganska mycket av det lilla jag hinner läsa, men jag pallar ju ALDRIG fortsätta. Idag skulle jag läsa tre artiklar. Jag läste en. Jag är sämst??? Och nu börjar OS avslutningen, och den måste (??) jag se. 
 
Jag blir så trött på mig själv.......................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0