Sista natten i trollis

Hejsan alla familjära ansikten ute i cyberspace


Idag har ej varit en bra dag, punkt. Det har varit mycket, och för någon som är extremt kass på att hantera stress, blev det för mycket. För mycket för att jag skulle kunna ta in det allra sista av Thn innan avfärd mot nordost. Skit samma känner jag nu. Staden lär vara densamma när jag kommer tillbaka, jag får carpe diema på riktigt då istället. Lägenheten är städad i alla fall, mer behöver vi inte gå in på...


Inför flytten, tror jag kissar på mig (!!!!!!!) jag åker liksom om 12 timmar, börjar plugga på torsdag och jag UNDRAR vart augusti tog vägen??? Alltså. Herre Gud


Nu orkar jag inte blogga mer ifrån felefonen, men undrar verkligen om jag kommer kunna somna?


Förresten! Har klippt mig. Rakade av allt. Är trots allt nöjd med det, nu behöver jag ju inte klippa det på ett tag = den lates dröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0