Tattoos

 
Att jag går runt och oroar mig konstant, det är ni nog vid nuläget GANSKA SÅ medvetna om, men det är dock inte allt som tar upp min vardag. Låt oss besöka ett ämne kallat tatueringar. Jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte vill rista in något snyggt i min hud. På den senaste tiden har jag tänkt på att jag vill tatuera något liknande detta:
 
 
 
Ni förstår vad det är jag vill ha, ett kattdjur i profil. kanske på inre bicepsen, känns dock ganska hipster?? Som en trend?? dem vill man ju hålla sig borta ifrån. Sedan att det just är ett kattdjur. Vad kommer detta säga om mig? Måste jag vara "rivig" då? Måste jag vara "vild"? Jag lever ju EJ upp till detta, och man vill ju inte gör allmänheten besviken, osv. Men ärligt, är inte dessa bilder helt sjukt vackra?? Man måste ju bli nöjd med något sådant på kroppen?? 
 
 
Jag får suga på den karamellen. Är ju samtidigt fortfarande på denna idé:
 
 
 
 
Så många val!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0