Yo maddafakkas

 
Jag pallar inte hur bra the sound of arrows är. Jag pallar inte. Det är bland de bästa skivor som någonsin blivit producerade i lilla landet lagom, vilket är lustigt då denna skivan är allt ifrån lagom. Den är mind-fucking-blowing bra, och så jävla OLAGOM. Det knullar i öronen, som man brukar säga. Jag kommer, jag kommer, jag kommer, om jag nu får quota Maggio
 
 
Nu ska jag gå till banken och fylla på mitt konto med lite mynt. Hoppas på att myrorna levererar något som är värt att lägga lite stålar på. Lite coolness till Uppsala skulle behövas. Yes, jag lever med ideen av att jag ska dit. Annars hade jag nog gått av på mitten. Lite andra glada nyheter, min lägenhet är tagen, vikt av mina axlar.
 
 
Be swagggy
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0