9:e december

 
Alltså, när jag väl känner att: "NU, nu är the tiiiime då jag igen ska börja blogga mer frevkent!", då glömmer jag bort tanken lika snabbt som jag fick den, men sådan är ju jag. Sannerligen.
 
 
Den senaste tiden har varit en bra sådan. Förra helgen har jag kommit fram till var en utav de bästa helgerna här i uppsala, vilket jag levt lite på hela veckan. Det har även vart ett snökaos, vilket för den ej fordonsbundna person jag är, inte tycker är något annat än mysigt. Onsdagen var jag i skolan från åtta till fem, och kanske är jag bara bortskämd, men vid fyra-tiden höll jag på att falla ner i ett djupt hål av ren och sann ilska. (Johanna, skriker förståelse ifrån dig) Utan att riktigt hunnit reflektera åstadkom jag en lätt scen där jag, huvudrollsinnehavaren, gnällde och sura över att jag INTE ORKADE TRYCKA IN MER INFORMATION I HUVUDET. men det gick bra, inga för fula ord, ingen blev skadad. Jag hanterade situationen. på kvällen åt vi asiatiskt och kollade på disneyfilmer. Det var Nice.
 
 
Min helg denna veckan började dock redan på torsdagen, vilket var skönt like hell. I fredags var det sexa, Snöyran. Vi var utklädda till rysk överklass som firat nyår på Mount Blanc, men att vi frös ihjäl. Ingen dunderhit, men vi hade skitkul med det. Da. Kvällen i allmänhet var otroligt lyckad, och jag cyklade hem förbaskat nöjd. Igår var jag bakistrött hela dagen. genomförde nada (förutom zuciniplättar som blev awesome, dagens tips osv!)
 
 
Idag ska vi ha adventsmiddag, WIHI
 
 
Övriga tankar: Längtar till jul och att få åka hem och träffa familjen. Längtar efter linn. Är för engagerad i julkalendern. Taggar nyår. Pluggar ingenting
 
 
heeeeeeeje
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0