Dagens spya

Okey, nu börjar jag bli irriterad.
Jag har levt med ett mobilt internet nu sedan i torsdags, förra veckan. Det har inte varit jobbigt, jag har liksom kunnat hantera det. Min lägenhet är tydligen en håla där det inte finns någon signal. Av tolv pinnar har jag två. Jag kan därmed inte titta på tvserier på internet. För var jag ganska glad över det, för det var ju tentavecka samtidigt. Detta gjorde ju att jag pluggade mer än vad jag kanske hade gjort annars? Men nu, efter tentan, vill jag ha tillbaka det jag förut tog förgivet. Nu pallar jag inte mer. Min nya internet box thingy skulle kommit i måndags. Idag är det Onsdag. Kommer den inte idag ska telia minsann få snacka med en irriterad kund. Jag har varit utan mitt knark way to long now.
I need it
NOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0