Pannkakslegenden


Jag vaknade vid cirka halv elva tiden. Inte helt okey, borde vänja av mig med sena mornar. Jag ligger kvar en stund, kollar det senaste avsnittet av modern family (vad jag skrattade!!!) och bestämmer mig för att göra pankakor till frukost.


Sist jag gjorde pankakor gick det miserabelt dåligt. Jag snackar liksom allt bränns, allt blir geggit, de smakar inte gott, spillt överallt, osv. Efter den gången skulle jag endast äta pannkakor om någon anna gjorde dem. Jag tänkte, för en gångs skull ska man la lära sig ifrån sina misstag. Idag kändes dock som en sådan där dag då allt känns möjligt, och tro det eller ej, jag kan idag utnämna mig själv till även pannkaksmaaaster. De blev PERFEKTA. Det var länge sedan jag varit så jävla stolt över mig själv. Tre pannkakor i master chef klass. Gordon Ramsey skulle bli stum. Fuckin' mat-tina skulle säga upp sig. There's a new boss in town. Matvärlden cirkulerar från och med runt MOI


Nu ska jag plugga.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0