Sunrise confessions


SÅ!!!


Nu sitter jag här med sammanfattningar på pretty much allt som kommer på omtentan. Jag är fucking stolt över mig själv. Jag sket dock i vittring. Seriöst, jag blir arg utav vittring. KAN DET FINNAS NÅGOT TRÅKIGARE?? Jag tänker såhär: Det kommer komma max en fråga om vittring. En fråga är ingenting. Kan jag allt annat är det ju lungt för faan. Sedan så sparar jag ju tid! Jag har mer tid till att repetera det jag faktiskt förstår, istället för att gråta/skrika över att jag inte fattar vittringen. GÖTT


Nu kommer ett musiktips! Caotico. Sikket band. Jag är liksom in ahhh of them. Deras senaste singel:






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå vad bra låt! Tack för tipset!

2012-02-07 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0