Pluggar, like a boss


Kamrater!


Sitter och pluggar. Seriöst. JAG GÖR DET. I stadiga 2½ timmar. Känner mig så sjukt jävla duktig. Som kanske en del utav er vet så har jag haft en termin full av failiure på tentafronten. Har liksom inte klarat någon. Visserligen har jag bara haft två stycken kurser där jag haft tenta, men ändå! De första ordinarie tentorna sket jag i. Sedan när omtentorna kom, då ansträngde jag mig. På ena tentan blev jag underkänd med 0.8 poäng (!!!!!!!!!!) och på andra tentan fick jag underkänt för att föreläsaren tryckt in en fråga som inte skulle vara med (extra kul när tentan bara består av tre frågor. En tredjedel av poängen försvinner.)


Så nu försöker jag att ännu en gång bita i det sura äpplet och få tentorna klarade. Jag ska verkligen försöka. Verkligen försöka vara duktig. Den första om-omtentan är på lördag. Vad jag ber för att det ska gå bra! (Har idag också kommit och insett att meteorologi kan liksom vara jätteintressant och jätte"kul" (allt är relativt) vilket jag inte tyckt innan. känns bra)


Nu ska jag fortsätta striden, kriget!


Sweat saves blood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0