Är inte på ett levererande humör med mina ord

 
Sitter i mina linnebyxor a la Ernst och beklagar över min ekonomiska situation. Eller, inte så mycket egentligen, det va bara väldigt deppigt att betala räkningarna, men jag klarar mig. I always do.
 
 
Gårkvällen va nice, men som alltid så var förfesten roligare än själva utgången. Det var dock kul att stöta på människor man inte träffat på evigheter, och andra som man vill spendera mer tid med egentligen, men det går ju inte riktigt.
 
 
Känner att detta utvecklar sig till att bli historiens tråkigaste inlägg, så istället ger jag er musik. FUCKING NJUT.
 
Of Monsters And Men – King And Lionheart
Princess Chelsea – The Cigarette Duet
Thomas Stenström – Fatta de
Winhill/Losehill – Oh Lord
Niki & The Dove – Tomorrow
Fun. – Some Nights
Linnea Henriksson – Jag vet nåt som inte du vet
M83 – Sister (Part 1)
M83 – Sister (Part 2)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0