Bloggar, trodde jag

Hej.
 
 
Igår bloggade inte jag pga två anledningar:
 
1. Jag hade fullt upp med att vara social och omringas av människor. Nu kan jag krypa in i min grotta och EJ behöva vara trevlig på ett bra tag.
2. När jag kom hem ifrån allt ståhej och SKULLE skriva. Då välter jag ut kokande soppa ut över handen och hel köket. Ni undrar hur min reaktion blev? Den karamellen håller jag nog för mig själv. Thats how bad it was.
 
 
Så jag valde att vänta med blogguppdaterandet tills idag, trodde jag. Såg nu att klockan redan är fyra och jag måste duscha SNABBT SOM FAN för att hinna med my busy life OCH JAG SOM SKULLE BERÄTTA OM MIN DRÖM. Får göra det längre fram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0